Felhasz­nálási felté­telek

Elállás joga

Már kézhez kapta a terméket, de mégsem felel meg? Meggondolta magát?

Ebben az esetben a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül élhet az Elállás jogával, azaz elállhat a vásárlástól. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot állítjuk elő.

Nem gyakorolhatja a fogyasztó az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket lehetőség szerint, a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni.

A fogyasztó az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai levélben) köteles bejelenteni.

Amennyiben a fogyasztó a termék árát megfizette, akkor az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatérítjük az árát.

A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

A fogyasztó a terméket az 1117 Budapest, Bogdánfy utca 3. szám alatt található raktárába köteles visszajuttatni.

Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza. Amennyiben a terméket már használta és nem tudja azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor nem vesszük vissza a terméket és nem fizetjük vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a fogyasztó költségére visszaszállíttatjuk a fogyasztónak.

Garancia

Küldje vagy hozza vissza a meghibásodott terméket. A visszaküldött vagy hozott termék mellé minden esetben mellékelje a számla másolatot, valamint az észlelt hiba leírását, esetlegesen a hibás nyomatot, valamint az Ön elérhetőségét (név, e-mail cím, telefon szám, postai cím).

Kérjük, hogy soha ne küldje vissza az eredeti számlát.

A garancia cégünk telephelyén érvényesíthető! A termék visszajuttatásának költsége minden esetben a megrendelőt terheli!

Az esetlegesen meghibásodott terméket bevizsgáljuk, melynek maximális ideje az átvételt követően 15 munkanap.

Amennyiben a reklamáció alapos abban az esetben személyesen átveheti a kicserélt terméket a vásárlás helyén, illetve kérheti a postai kiszállítást (a szállítási költség megfizetése ellenében).

Amennyiben a reklamáció elutasításra kerül, abban az esetben személyesen átveheti a meghibásodott terméket a vásárlás helyén.

Az elutasítás minden esetben indokoljuk és jelezzük, hogy amennyiben nem ért vele egyet, jogorvoslati lehetőséggel továbbiakban hogy élhet. A terméket az értesítésünk megküldését követően 10 munkanapig őrizzük, azt követően megsemmisítettjük.

A garancia nem vonatkozik : kifogyott kellékanyagokra, 50% - nál nagyobb mértékű elhasználódás esetén, a nem megfelelően (sérült, törött stb.) használt termékekre, a terméket megpróbálták kinyitni (sérült a felnyitást jelző matrica), feltölteni (idegen anyag), a kicsomagolást követően nem használt, nem megfelelő körülmények között tárolt és beszáradt termékekre.

A garancia időtartama tonereknél illetve patronoknál vásárlástól számított 1 év.